Upavishta Konasana - streching idealny



Pozycja naprawdę bardzo rozciąga wnętrza ud, wzmacnia je, rozciąga biodra, pomaga w krążeniu krwi w okolicach miednicy, uspokaja. tonizuje obszar lędźwiowo- krzyżowy i prostuje kręgosłup. Ja wykonałam ją w połowie - jeszcze nie mój etap :) W Upavishta Konasana streching jest idealny. Prawidłowo ta asana powinna wyglądać tak:


Od  trzech dni podjęłam wyzwanie wykonania kilku asan na cały miesiąc, ćwiczę, praktykuje i dzięki temu uczę się więcej. Poznaje nowe asany, choć nie jestem w stanie ich wykonać - jeszcze. To takie małe wyzwania, pokonywanie własnych słabości i nauka. Wyzwania są wspaniałe, człowiek ma swój cel. W jodze natomiast nie ma wyścigów, pokonuje się tylko swoje ograniczenia, pracuje się ze swoim ciałem, poznając je i współpracując z nim. Dzięki temu umysł i ciało tworzą jedną całość, osiągają pełną harmonię i spokój. 

0 komentarze :

Prześlij komentarz