Padanghustasana - realizuj wielkie wizje

czerwiec 2014

Pada znaczy stopa, a anghusta paluch. W tej asanie stajemy i łapiemy się za paluchy. W moim wykonaniu jeszcze łapiemy się za kostki. Odkąd zaczęłam ćwiczyć jogę minęło 6 miesięcy.  Na początku moja Padanghustasana wyglądała tak:


luty 2014

Z zapałem, codziennie pogłębiałam skłon i prostowałam nogi; "rzepki kolanowe w górę" powtarzałam sobie. Minęło pół roku, kręgosłup jak widać pracuje lepiej.  Po ciąży narzekałam na okropne bóle pleców, teraz czuje się naprawdę dobrze. Pomimo tego, że mój Błażej wyciąga ręce i oczami krzyczy : "Mamo weź mnie..." czuje się znacznie lepiej, a maluch już trochę waży. W jodze istnieje powiedzenie, że czujemy się silni i młodzi tak długo jak długo zdrowy jest nasz kręgosłup. Jest w tym stwierdzeniu dużo prawdy. Często niektóre sytuacje, rzeczy wydają nam się bardzo trudne, wręcz nie do zrobienia, ale to tylko pozory. Jeśli się czegoś naprawdę bardzo pragnie wszystko można osiągnąć. Potrzeba czasu i pracy, wytrwałości, silnej woli. Wszystko zależy od nas samych.
Hasło na dziś:
Realizuj swoje wielkie wizje małymi krokami!

0 komentarze :

Prześlij komentarz