Żródło

Źródło? Czego? Zapytacie... mojej nieobecności...
Oto i ono.

5 grudnia przyszedł na świat mój drugi synek Michał. Stąd też, na okres ciąży, zaprzestałam na jakiś czas pisania bloga, by zająć się rzeczami dla mnie priorytetowymi, ale wracam. Będą już niebawem nowe posty, nowe wpisy. Z dwójką małych chłopców pracy jest wiele, ale za to radość też podwójna. Zorganizuję się tylko odpowiednio i  ruszę z pisaniem dalej.
Pojawią się też specjalne ćwiczenia jogi dla kobiet w ciąży, ponieważ sama nie mogłam  odnaleźć w necie nic, co by spełniło moje oczekiwania. Stworzyłam swoje własne, które myślę, że niejednej przyszłej mamie się przydadzą.

Dodam jeszcze, że koncentracja na oddechu podczas porodu działa cuda, a "ból" staję się znośny.  Postaram się Wam napisać i przedstawić najlepsze techniki, by pomóc sobie podczas tego wydarzenia.
Tymczasem do usłyszenia niebawem

Motto na dziś:
"Dzieci - najwspanialszy owoc ludzkiej miłości".

0 komentarze :

Prześlij komentarz